måndag 8 februari 2010

Utlottning 6 - en miljöbok

Vinnare av förra veckans utlottning, teprover och en säsongsguide är Evamar. Grattis!

Jag återgår till projektet "Skicka vidare" genom en ny utlottning. För er som inte vet vad projektet går ut på så handlar det om att låta begagnade saker som man inte längre behöver "skickas vidare". Ett utmärkt sätt att spara på miljön och i det här fallet också att sprida kunskap.

Denna vecka kan du vinna en av följande tre böcker:
- Climate Change. Causes, Effects and Solitions av John T. Hardy (2003)
- Miljöhistoria idag och imorgon (Högskolan i Karlstad, Forskningsrapport 98:5, samhällsvetenskap)Rapport från en miljöhistorisk konferens vid Högskolan i Karlstad 9-10 april 1997) red. Martin Johansson (1998)
- Sustainability in Practice. A Fast guide for buisness leaders av Jan Peter Bergkvist (2009)

För att delta i utlottningen behöver du uppge vilken av de tre böckerna du skulle vilja ha om du vann. Det enklaste är att svara via en kommentar på det här inlägget men det går också bra att skicka ett mail till mig. Du har den här veckan på dig så måndag den 15 februari drar jag en vinnare.

Eftersom jag vill premiera de som följer det jag skriver kommer de som deltar och som tidigare (innan det här inlägget skrevs) kommenterat ett icke-utlottningsinlägg att få två lotter i dragningen.

Lycka till!

1 kommentar:

  1. Vad kul!!! Jag har mejlat dig min adress och så. Jag avstår från dagens tävling för jag tror inte riktigt att jag har tid att läsa just nu.

    Jag länkar i alla fall så hittar fler hit:

    http://evamar.blogg.se/2010/february/miljobok-14-feb.html

    SvaraRadera